×
Meniu

Anunț privind prelungirea concursului pentru funcţia vacantă de Director al Grădiniței de Copii nr.1 „Albinuța”

Primăria or. Leova anunţă prelungirea datei-limită de depunere a documentelor pentru concurs la ocuparea funcţiei vacante de Director al Grădiniței de Copii nr.1 „Albinuța” din orasul Leova.

La concurs pot participa persoanele care:

  1. deţin cetăţenia Republicii Moldova;
  2. au studii superioare universitare pedagogice şi vechime în activitatea didactică de cel puţin 3 ani;
  3. la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu au împlinit vârsta de 65 ani;
  4. cunosc limba română;
  5. sunt apți din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcţiei;
  6. nu au antecedente penale;
  7. nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public. 

Pentru participare la concurs, candidaţii urmează să depună, în termen de 10 zile calendaristice, următoarele acte obligatorii:

  1. cererea de participare la concurs;
  2. copia actului de identitate;
  3. copiile actelor de studii;
  4. copia actelor ce atestă vechimea în activitatea didactică;
  5. curriculum vitae;
  6. certificatul medical, din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
  7. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  8. proiectul planului de dezvoltare a instituției, pentru 5 ani în plic sigilat sau declarația pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu cinci zile înainte de data interviului;
  9. Candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/international;
  10. În cererea de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.

Concursul se va desfășura în 4 etape:   

  1. verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs;
  2. evaluarea cunoștințelor profesionale și manageriale conform Instrucţiunii aprobată de catre Ministerul Educatiei si Cercetarii;
  3. evaluarea curriculum vitae;
  4. interviul.

Concursul  se va organiza și desfăşura în baza Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director-adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin ordinul MEC nr. 163 din 23 martie 2015 (Monitorul Oficial nr. 124-130 din 22 mai 2015). Dosarele de participare la concurs urmează a fi depuse la adresa: sediul Primăriei or. Leova, str. Unirii nr.22, bir.3, sau prin e-mail: leovaprimaria@gmail.com. Data limită de depunere a dosarului de concurs – 30 iunie 2023 inclusiv, ora 17.00. Pentru oferirea informaţiilor suplimentare apelaţi la nr. de tel. (0263) 2-35-03.