ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE la procedura de achiziție a bunurilor/serviciilor prin cererea ofertelor de prețuri
Nr.21-02/1-24 din 03.01.2017
|
|
1. Denumirea autorităţii contractante: Primaria Leova
2. IDNO: 1007601004135 3. Tip procedură achiziție: COPF 4. Obiectul achiziției: Materiale de uz gospodaresc si rechizitte de birou ___ 5. Cod CPV: 30100000_-0
Acest anunț de participare este întocmit în scopul achiziţionării Materiale de uz gospodaresc si rechizitte de birou ______________ [obiectul achiziţiei] conform necesităţilor __Primaria Leova_______________________________ [denumirea autorităţii contractante] (în continuare – Cumpărător) pentru perioada bugetară 2017, este alocată suma necesară din: _bugetul local____________________________________. [sursa banilor publici]
Cumpărătorul invită operatorii economici interesaţi, care îi pot satisface necesităţile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri /servicii:
|
Nr. d/o | Cod CPV | Denumirea bunurilor/serviciilor solicitate | Unitatea de măsură | Cantitatea | Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referinţă |
1 | 30100000-0 | Praf de spalat automat 8 kg | buc | 24 | Ambalat in cutii a cite 8 kg |
2 | 30100000-0 | Praf de spalat manual 0.4 | buc | 243 | Ambalat 0.4 kg |
30100000-0 | Gel p/u vesela 0.5 | buc | 350 | Gel lichd de 0,5l | |
30100000-0 | Bureti vesela | buc | 100 | Ambalate a cite 3 buc | |
30100000-0 | Bureti metal | buc | 62 | Ambalate a cite 3 buc | |
30100000-0 | Solutie de geam | buc | 65 | ||
30100000-0 | Praf de bucatarie 0. 5 | buc | 80 | ||
30100000-0 | Lavete de bucatarie | buc | 220 | ||
30100000-0 | Hirtie egienica | buc | 1080 | ||
30100000-0 | Pachete de gunoi | buc | 40 | Cite 10 pac.in bucata | |
30100000-0 | Sapun lichid 5L | buc | 14 | In butelie de 5l | |
30100000-0 | Lichid WC | buc | 45 | ||
30100000-0 | Manus de cauciuc | buc | 250 | ||
30100000-0 | Inalbitor 1l | buc | 250 | ||
30100000-0 | Caldare cu mof | buc | 35 | ||
30100000-0 | Maturii | buc | 120 | ||
Rechizite de birou | |||||
30100000-0 | Hirtie Xerox | buc | 85 | A4 80 g/m² | |
30100000-0 | Crioane simple | buc | 60 | ||
30100000-0 | Pixuri | buc | 150 | ||
30100000-0 | Corector | buc | 20 | ||
30100000-0 | Folii | buc | 10 | ||
30100000-0 | Clei | buc | 20 | ||
30100000-0 | Caiete 48 foi | Buc | 40 | ||
30100000-0 | Caiete registru | buc | 60 | ||
Termenul de livrare/prestare solicitat și locul destinației finale:
Documentele/cerinţele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele:
Nr. d/o | Denumirea documentului/cerinței | Cerințe suplimentare față de document | Obligativitatea |
1 | Certificat de inregistrare______ | Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. | Obligatoriu |
2 | Informatii generale despre ofertant___ | Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. | Obligatoriu |
3 | Ultimul raport financiar | Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. | Obligatoriu |
4 | Certificat de la Inspectoratul Fiscal de Stat privind lipsa datoriei | Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. | Obligatoriu |
5 | Oferta | Copie. Confirmata prin aplicarea semnaturii si stampilei participantului. | Obligatoriu |
1. Documentele/cerinţele de calificare pentru operatorii economici includ următoarele:
2. Operatorii economici interesaţi pot obţine informaţie suplimentară sau pot solicita clarificări de la autoritatea contractantă la adresa indicată mai jos: a) Denumirea autorităţii contractante: _Primaria Leova______________ b) Adresa: or.Leova str.Unirii 22___________________________ c) Tel: _0(263)2-31-29______ d) Fax: _0(263) 2-22-06 __ e) E-mail: liliana.prim2010@mail.ru__ f) Numele şi funcţia persoanei responsabile: Turcanu Liliana____________
3. Întocmirea ofertelor: Oferta și documentele de calificare solicitate vor fi întocmite clar, fără corectări, cu număr și dată de ieșire, cu semnătura persoanei responsabile și urmează a fi prezentate: – pînă la: 10.00 – pe: 17.01.2017 – pe adresa: Primaria Leova Ofertele întîrziate vor fi respinse.
4. Criteriul de atribuire este: [oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere tehnico-economic sau prețul cel mai scăzut].
5. Termenul de valabilitate a ofertelor: [număr de zile].
6. Garanția pentru ofertă: „Nu se cere” Toate ofertele trebuie să fie însoțite de garanție pentru ofertă în valoare de ____%. în formă de: – Garanție bancară sau – Transfer la contul autorității. Plata prin transfer se va efectua în adresa [denumirea organizaţiei], cu nota “Garanția pentru ofertă la cererea ofertelor de prețuri nr._________ din _______________”, conform următoarelor detalii: (a) beneficiarul plăţii [indicaţi]; (b) datele bancare [indicaţi]; (c) codul fiscal [indicaţi]; (d) contul de decontare [indicaţi]; (e) contul trezorerial [indicaţi]; (f) contul bancar [indicaţi]; (g) trezoreria teritorială [indicaţi].
7. Contestațiile depuse pe marginea procedurii de cerere a ofertelor de prețuri se depun la sediul Agenţia Naţională pentru Soluţionarea Contestaţiilor la adresa : [indicați adresa]
8. Valoarea estimată a achiziţiei, fără TVA, lei: 97250.00_
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9. |
Conducătorul grupului de lucru: Gargaun Vitalie_______________ L.Ș.