Primăria or. Leova anunță concurs repetat pentru ocuparea funcției temporar vacante de Director al grădiniței de copii nr. 2 „Romanița” din orașul Leova
La concurs pot participa persoanele care:
- dețin cetățenia Republicii Moldova;
- au studii superioare universitare pedagogice şi vechime în activitatea didactică de cel puțin 3 ani;
- la data expirării termenului de depunere a dosarelor, nu au împlinit vârsta de 65 ani;
- cunosc limba română;
- sunt apți din punct de vedere medical (fizic şi neuropsihic) pentru exercitarea funcției;
- nu au antecedente penale;
- nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) și art. 301 alin. (1) lit. a)-b) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public.
Pentru participare la concurs, candidaţii urmează să depună, în termen de 20 zile calendaristice, următoarele acte obligatorii:
- cererea de participare la concurs;
- copia actului de identitate;
- copiile actelor de studii;
- copia actelor ce atestă vechimea în activitatea didactică;
- curriculum vitae;
- certificatul medical, din care rezultă că este apt medical, fizic şi neuropsihic;
- cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
- proiectul planului de dezvoltare a instituției, pentru 5 ani în plic sigilat sau declarația pe proprie răspundere privind prezentarea proiectului planului cu cinci zile înainte de data interviului;
- candidatul poate anexa şi alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial şi/sau titlul ştiinţific/ştiinţifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă, performanţele profesionale şi manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naţionale/internaţionale, publicaţiile didactice şi ştiinţifice, statutul de expert/evaluator naţional/international;
- în cererea de participare la concurs se indică şi lista actelor depuse, cu numerotarea fiecărei file.
Concursul se va desfășura în 4 etape:
- verificarea îndeplinirii condițiilor de participare la concurs;
- evaluarea cunoștințelor profesionale și manageriale conform Instrucţiunii aprobată de către Ministerul Educatiei si Cercetarii;
- evaluarea curriculum vitae;
- interviul.
Concursul se va organiza și desfășura în baza Regulamentului cu privire la organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției de director și director-adjunct în instituțiile de învățământ general, aprobat prin ordinul MEC nr. 163 din 23 martie 2015 (Monitorul Oficial nr. 124-130 din 22 mai 2015). Dosarele de participare la concurs urmează a fi depuse la adresa: sediul Primăriei or. Leova, str.Unirii nr.22, bir.3, sau prin e-mail: primaria.leova@apl.gov.md
Data limită de depunere a dosarului de concurs – 23.10.2024 inclusiv, ora 12.00. Pentru oferirea informaţiilor suplimentare apelaţi la numărul de tel. (0263) 2-35-03 sau (0263) 2-22-06 .